Sake. - 26-04-2010 11:36:05

Oprócz stosowania się do tamtego regulaminu musicie wypełniać obowiązki ^^ xD.

TEN REGULAMIN ULEGNIE ZMIANIE!

OFF-TOPIC, SPAM
Macie usuwać off-topy ewentualnie przenosić je do innego działu.
Spam'u tyczy się to samo


TABLICA OGŁOSZEŃ - można pisać różne wiadomości tytułowane mają one być w następujący sposób:
* Świat - tytuł (wiadomości dotyczące kraju, całego świata itp.)
* Forum - tytuł ( wiadomości dotyczące forum np. konkursy itp.)
Resztę tytułów ustalimy na gg ewentualnie w chatboxie. Jak narazie jeśli info nie pasuje do żadnego tytuły piszcie po prostu zwyczajny tytuł.
Dodatkowe info:
Jeśli wstawiacie obrazek to poprzez:
[ imgr ] link do obrazka [ / imgr] ( bez spacji) - jeśli chcecie tekst koło obrazka
lub
[ img ] link do obrazka [ /img ] (bez spacji) - jeśli tekst ma byc pod/nad obrazkiem 
w innym przypadku będzie on źle wyświetlany na stronie głównej.
Wszystkie wątki z tablicy ogłoszeń będą automatycznie przenoszone na stronę główną.
Ograniczenie - każdy mod, admin itp może dodać JEDEN wątek w tym dziale na JEDEN dzień.


POGAWĘDKA (Hyde Park/Rozmowy/Pogawędka) - usuwać TYLKO posty po upływie tygodnia chyba, że nie będzie ich dużo.


KONKURSY - macie uprawnienia do organizowania konkursów. Konkurs może zostać stworzony jeśli wiemy, że napewno ktoś się zgłosi, bo jest wiele osób udzielających się w danym dziale.
Przykładowe konkursy: na opowiadanie, pracę plastyczną, remix, "Kto to jest?".
Nagrody - np.: indywidualna ranga, pkt reputacji.
Konkursy typu: najaktywniejszy użytkownik itp. będą organizowane przez całą grupę specjalną.


LOGOWANIE
Obowiązkowe logowanie - raz w tygodniu.
Dłuższe nieobecności należy zgłosić na gg: 11503031 lub na prywatną wiadomość.


BANY
Moderatorzy - przyznajecie, gdy ktoś po upomnieniu dalej się nie stosuje do regulaminu.
Jeśli przyznacie komuś upomnienie proszę o prywatną wiadomośc z danymi:
- kto
- za co.
A ja umieszczę to w administracyjne/bany/upomnienia
Konto "czyści się" z upomnień po tygodniu czyli można otrzymać jedno upomnienie na tydzień (7 dni -.-).
Administratorzy - najpierw "notka od admina" i to samo co u moderatorów z tym, że nie trzeba wysyłać wiadomości tylko od razu zamieścić w administracyjne/bany/upomnienia.


Hmm to chyba tyle. Jeśli coś jeszcze jest nie jasne to proszę pisać ;]

QWERTY - 26-04-2010 15:26:10

Sake. napisał:

OGRANICZENIE - każdy mod, admin itp może dodać JEDEN wątek w tym dziale na JEDEN dzień.

W tym dziale, czyli w którym?

Sake. - 26-04-2010 16:22:49

Tablica ogłoszeń. Masz na czerwono tytuły ! xd

QWERTY - 28-04-2010 17:34:15

Mi nie chodzi o osoby, tylko o dział.

Sake. - 28-04-2010 20:18:53

Mi też nie o osoby... wrr nikt mnie nie rozumie ;<
Ograniczenie - każdy mod, admin itp może dodać JEDEN wątek w tym dziale na JEDEN dzień. Czyli każdy z grupy specjalnej może dodac 1 ogłoszenie w tablic ogłoszeń na dzień czyli w 1 dniu max może byc 4 ogłoszenia jakby wszyscy napisali...
Wydaje mi się, że w miarę jasno się wyraziłam...

www.magicznahodowla.pun.pl www.all4you.pun.pl www.hogwartwars.pun.pl www.bakuganfunpbf.pun.pl www.cosiedzialowczoraj.pun.pl