Oprócz stosowania się do tamtego regulaminu musicie wypełniać obowiązki ^^ xD.
TEN REGULAMIN ULEGNIE ZMIANIE!
OFF-TOPIC, SPAM Macie usuwać off-topy ewentualnie przenosić je do innego działu. Spam'u tyczy się to samo
TABLICA OGŁOSZEŃ - można pisać różne wiadomości tytułowane mają one być w następujący sposób: * Świat - tytuł (wiadomości dotyczące kraju, całego świata itp.) * Forum - tytuł ( wiadomości dotyczące forum np. konkursy itp.) Resztę tytułów ustalimy na gg ewentualnie w chatboxie. Jak narazie jeśli info nie pasuje do żadnego tytuły piszcie po prostu zwyczajny tytuł. Dodatkowe info: Jeśli wstawiacie obrazek to poprzez: [ imgr ] link do obrazka [ / imgr] ( bez spacji) - jeśli chcecie tekst koło obrazka lub [ img ] link do obrazka [ /img ] (bez spacji) - jeśli tekst ma byc pod/nad obrazkiem w innym przypadku będzie on źle wyświetlany na stronie głównej. Wszystkie wątki z tablicy ogłoszeń będą automatycznie przenoszone na stronę główną. Ograniczenie - każdy mod, admin itp może dodać JEDEN wątek w tym dziale na JEDEN dzień.
POGAWĘDKA (Hyde Park/Rozmowy/Pogawędka) - usuwać TYLKO posty po upływie tygodnia chyba, że nie będzie ich dużo.
KONKURSY - macie uprawnienia do organizowania konkursów. Konkurs może zostać stworzony jeśli wiemy, że napewno ktoś się zgłosi, bo jest wiele osób udzielających się w danym dziale. Przykładowe konkursy: na opowiadanie, pracę plastyczną, remix, "Kto to jest?". Nagrody - np.: indywidualna ranga, pkt reputacji. Konkursy typu: najaktywniejszy użytkownik itp. będą organizowane przez całą grupę specjalną.
LOGOWANIE Obowiązkowe logowanie - raz w tygodniu. Dłuższe nieobecności należy zgłosić na gg: 11503031 lub na prywatną wiadomość.
BANY Moderatorzy - przyznajecie, gdy ktoś po upomnieniu dalej się nie stosuje do regulaminu. Jeśli przyznacie komuś upomnienie proszę o prywatną wiadomośc z danymi: - kto - za co. A ja umieszczę to w administracyjne/bany/upomnienia Konto "czyści się" z upomnień po tygodniu czyli można otrzymać jedno upomnienie na tydzień (7 dni -.-). Administratorzy - najpierw "notka od admina" i to samo co u moderatorów z tym, że nie trzeba wysyłać wiadomości tylko od razu zamieścić w administracyjne/bany/upomnienia.
Hmm to chyba tyle. Jeśli coś jeszcze jest nie jasne to proszę pisać ;]
|
Mi też nie o osoby... wrr nikt mnie nie rozumie ;< Ograniczenie - każdy mod, admin itp może dodać JEDEN wątek w tym dziale na JEDEN dzień. Czyli każdy z grupy specjalnej może dodac 1 ogłoszenie w tablic ogłoszeń na dzień czyli w 1 dniu max może byc 4 ogłoszenia jakby wszyscy napisali... Wydaje mi się, że w miarę jasno się wyraziłam...
|